تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و نساجی| سرخپوشان در اندیشه صدرنشینی

  • کد خبر: ۹۸۹۲۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
ساعت بازی پرسپولیس و نساجی| سرخپوشان در اندیشه صدرنشینی
تیم فوتبال پرسپولیس برای دومین بار در لیگ برتر فصل جاری در مشهد به میدان خواهدرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پرسپولیس برای دومین مرتبه به مشهد خواهدآمد تا با نساجی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دیدار کند. این مسابقه از ساعت ۱۷ روز یکشنبه، ۲۴ بهمن ماه در مشهد برگزار خواهدشد.

در یک پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد و از دست دادن سوپرجام، حالا نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد تا فاصله اش با استقلال به بیش از عدد ۳ نرسد.

در سوی دیگر تیم نساجی که با ساکت الهامی و تلفیقی از ستاره‌های جوان و باتجربه در لیگ برتر بیست و یکم بد کار نکرده، در مشهد به دنبال کسب سومین پیروزی خود است. نساجی که به خاطر عدم آمادگی استادیوم‌های مازندران به مشهد کوچ کرده، در بازی‌های قبلی خود در مشهد، ذوب و گل گهر را شکست داده و حالا در اندیشه سومین پیروزی این بار مقابل پرسپولیس است.

پرسپولیس در مصاف با شهرخودرو در مشهد موفق به چشیدن طعم پیروزی نشد و در مقابل تیم قعرنشین با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.  

نکته جالب توجه اینکه پرسپولیس فصل قبل هم در مشهد نتوانست با دست پر زمین را ترک کندو مقابل پدیده و سیدمهدی رحمتی با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->